Usługi rachunkowe Żelichowscy – czym się zajmujemy

Kancelaria Podatkowa Helena&Artur Żelichowscy s.c. funkcjonuje od 1993 roku. Prowadzona jest przez dwóch doradców podatkowych, dopuszczonych do wykonywania zawodu przez Ministra Finansów na skutek złożenia obowiązkowego egzaminu państwowego (Helena Żelichowska – nr wpisu na listę Min. Fin. 05785, Artur Żelichowski – nr wpisu na listę Min. Fin. 06249 Sprawdź nas). Naszym Klientom oferujemy usługi rachunkowe na najwyższym poziomie. Siedziba Kancelarii mieści się w Oleśnicy, swoje usługi świadczymy jednak również Klientom prowadzącym działalność w okolicznych miejscowościach – Sycowie, Trzebnicy, Twardogórze czy Namysłowie i innych.

Jako osoby o szerokiej wiedzy i bogatym doświadczeniu w zakresie finansów i podatków, pomagamy naszym Klientom w rozwiązywaniu problemów związanych z rachunkowością, księgowością czy sprawami podatkowymi. Udzielamy także porad prawnych oraz prowadzimy kadry i płace oferta/kadry-i-place. Wykonujemy audyty podatkowo-księgowe, zajmujemy się również kompleksową opieką księgową firm i przedsiębiorstw o różnych profilach działalności.

Zapewniamy:

  • rzetelność i zaangażowanie,
  • pełną uczciwość i przejrzystość działań,
  • dostęp do szerokiego grona konsultantów: doradców podatkowych, prawników, księgowych i innych specjalistów,
  • indywidualne podejście do klienta
  • kompleksowe usługi, obejmujące pełne wsparcie, w tym reprezentowanie Klientów przed organami administracyjnymi i sądowymi.

W naszej działalności kierujemy się przede wszystkim profesjonalizmem. Staramy się nieustannie oferować najwyższy możliwy standard usług. Jest to możliwie dzięki wiedzy, doświadczeniu i kompetencjom wszystkich osób zaangażowanych w naszej firmie w obsługę Klienta.

Rachunkowość i usługi podatkowe Żelichowscy – nasze zasady

Zawód doradcy podatkowego jest zawodem zaufania publicznego, dlatego obowiązuje nas m.in. tajemnica zawodowa oraz wymóg dotrzymania najwyższych standardów świadczonych usług i wykonywanych czynności. Kancelaria Podatkowa Żelichowscy świadczy przede wszystkim usługi księgowe, prowadząc pełną obsługę podmiotów gospodarczych. Czynności księgowe dla każdego Klienta wykonywane są przez przypisanego mu księgowego, pod stałym nadzorem doradcy podatkowego. Usługi rachunkowe oferujemy właścicielom mikro, małych i średnich przedsiębiorstw.

Stawiamy na solidność i wysoki poziom obsługi. Współpracując z nami, mogą Państwo liczyć na dotrzymanie wszelkich niezbędnych terminów, szybkie reagowanie na zaistniałe problemy, doskonałą komunikację i transparentność działań, a także wygodę i życzliwość w kontaktach oraz elastyczność w dostosowaniu się do potrzeb Klienta. Ponadto gwarantujemy pełną uczciwość i zachowanie tajemnicy zawodowej dotyczącej wszelkich dostępnych dla nas danych i pozyskanych informacji.

Jesteśmy ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywania zawodu doradcy podatkowego, zgodnie z wymogami zawartymi w ustawie o doradztwie podatkowym z dnia 5 lipca 1996 r. Dzięki temu korzystając z naszych usług, otrzymują Państwo gwarancję rekompensaty ewentualnych strat finansowych wynikających z czynności podejmowanych przez doradcę podatkowego, a spowodowanych jego błędem.

O nas

O nas

 

Zasady jakimi się kierujemy

Świadczymy usługi zarówno mikro, małym jak i średnim przedsiębiorstwom działającym w różnych branżach. Jedną z podstawowych form działalności naszej Kancelarii jest prowadzenie księgowości podmiotów gospodarczych. W jej ramach wykonywane są czynności księgowe przez wyznaczonego dla danego Klienta, obsługującego go księgowego, pod stałym nadzorem doradcy podatkowego.

Na podstawie dostarczanych przez Klienta lub odbieranych przez Kancelarię na jego życzenie dokumentów, dokonywane są zapisy zgodne z wymogami ustaw podatkowych.

Na podstawie obowiązku wynikającego z ustawy z dnia 5 lipca 1996 o doradztwie podatkowym (Dz. U. z 2002r. nr 9, poz. 86), doradcy są zobligowani do corocznego zawierania umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywania zawodu doradcy podatkowego, która jest dla Klienta gwarancją zrekompensowania strat finansowych powstałych w wyniku działalności doradcy przy wykonywaniu zlecenia.

W naszej działalności kierujemy się profesjonalizmem. Staramy się aby jakość świadczonych przez nas usług była na maksymalnie wysokim poziomie. Jest to możliwie dzięki : wiedzy, doświadczeniu i kompetencjach osób zaangażowanych w obsługę klienta.

Solidność naszych działań przejawia się w wysokim poziomie obsługi: terminowości, szybkiej reakcji na problemy i zapytania ze strony klienta, dostosowaniu do jego potrzeb warunków obsługi (wygoda), uczciwości, zachowaniu w tajemnicy danych i informacji przekazywanych przez klienta, dobrej komunikacji, pełnych życzliwości relacjach.

W celu zapewnienia maksymalnej wygody użytkowników przy korzystaniu z witryny ta strona stosuje pliki cookies. Szczegóły w naszej Polityce prywatności.
Kliknij "Zgadzam się", aby ta informacja nie wyświetlała się więcej.